2013. május 20., hétfő

2013.Pünkösd május 19

Ahogy igértem,s szoktam videot készítettem. Egyenlőre 3 video lett feltéve. Lesz még 3 video,de az már holnapra lesz meg..

Vasútállomáson készítettem. Abonyi Fúvószenekar és Mazsorettjei voltak itt Baross út és Háry bolt előtt.

 


Aztán később délután bementem szétnézni mi is folyik a Városba.:) Olyan 3 óra magasságában már bent is volt. Mikor szét néztem,meglepő dolog tárult a szemem előtt. Egy népzene együttes zenélt a Wanda Játék bolt előtt. Nagyon tetszett,ezért készítettem egy kis videot. Sajnos több nem fért ,mert kevés lett a hely.


 

És most a Főtéren megszólaltak évek óta tartó Fúvószenekarok zenéi. A bevonulásra nem tudtam bemenni,így csak egy kis részét tudtam felvenni. Az első rész íme. A többi részeket holnap folytatom.

 


A Fúvósok akik eljöttek Abonyba:


  • Abonyi Fúvószenekar és Mazsorettek
  • Kisújszállási Fúvószenekar
  • Gyulai Fúvószenekar és Mazsorettek
  • Hódmezővásárhelyi Fúvószenekar és Mazsorettek

Számomra nagyon élvezetesek a műsoruk. Most mint mindig hihetetlen mekkora tömeg volt. Remélem jövőre ugyanitt is ugyanekkor ott lehetek.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése