2013. április 27., szombat

Zsanától - Egy tollkóros naplója írójától kaptam

Pár napja nagy öröm ért engem. Best Blog jelölést kaptam. Ami azt jelenti,hogy blog írók között 1-4 helyezetett jelöl ki,hogy melyik bloguk a kedvencük. Nekem sajnos csak 2 van.Mivel nem nagyon olvasgatok már blogot.

Szabályok:

1: Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!
2: Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott, rendszeres olvasók száma!
3: Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról


A közvetlenség,az őszínteség miatt járok oda olvasni. Évek óta tartjuk a kapcsolatot,de most látom milyen is valójában Ő Szóval ő a nyerő nálam.


Nos mindenki szeret enni,de főleg édességet.:) Én nagyon is. Mindig megnézem mi az épp aktuális recept. Sok könnyű finomság akad.. Szóval .... Másik kedvencem.


Nagyon köszönöm szépen az elismerést! Jól esik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése