2013. augusztus 22., csütörtök

2013.Augusztus 20-a

Abony városa ünnepségre  készült. 10 országból 15 nép együttest hívott meg s mutatták meg nekünk sok színű zenéjüket. Mely nekem nagyon tetszettek. A szervezőknek külön gratulálok e megszervezéshez. Minden nagyon jól ment s sikerült igazán feledhetetlen müsort hozni. Főleg a zenészek,együtteseknek köszönhetjük. 10 országból 15 nép együttes érkezett eme csodás kis városunkban,hogy együtt méltón megünnepelhessünk Államalapítás ünnepét. Mely az összetartozás,béke jellemzi. Együtt az ország,együtt a nép.
S,ahogy bent voltam és szét néztem láttam,hogy az emberek örömmel voltak jelen az ünnepélyen. S kiváncsian nézték a színvonalas müsort. Számomra nagyon sokat jelent,hogy Abony összehívta 10 országból 15 nép együttesét. Nagyon tetszettek a müsorok. S látni lehetett,hogy nagyon szeretik csinálni. Örömmel teszik,hiszen ezt közönség nagy tappsal is jutalmazza. Készítettem jó néhány fotót. Video is van belőle,de azt holnap du fogom feltenni.
Viszont egy negatívumot hozzá kell,hogy tegyek, Hiányoltam a helyi kézmüveseket. Legalább ilyenkor az államalapítás ünnepén kellett volna,hogy legyenek. Résztvenni. Megmutatni,hogy Abonynak igen is vannak gyönyörű kézmüveseink. Gondolok bőrdíszmüvesre, Fazekasokra, mézeskalácsokra és kosárfornás ill sok más egyébről . Sajnos nem voltak. De minden összességében nagyon jó volt. Külön hozzáteszem végre láthatóak voltak a Polgárőrők is...:) Lehet régebben nem vettem észre..? Nem baj. Igy vigyáztak ránk!.


10 ország részvevői


  • Abony
  • Izrael
  • Csehország
  • Szlovén
  • Olaszország
  • Törökország
  • Görögország
  • Franciaország
  • Románia
  • Szerbia
  • Vajdasági csoportok
Juhászné Jávorka Ilonának köszönöm a segítségét.



íme néhány fotó az ünnepségről. Legközelebb pedig Zeneiskola,Müvelődési Ház és Könyvtár átadásra készülök.















































































































































































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése