2012. szeptember 2., vasárnap

Makai Máté emléktorna


Makai Máté emléktorna volt 2012.szeptember 2-án


Hagyományossá vált Abonyban,hogy minden évben  Abonyi Kézilabda Klub rendezi meg a  tornán játszó
csapatok, így emlékeznek s tisztelegnek tragikus hirtelenséggel elhunyt abonyi kiváló kézilabda játékos,Makai Máté előtt.

Erről készítettem egy kis videot. 13.00-14.00ig Abony-Hajdúszoboszló játszott. Sajnos csak a 2.félidő rész játékot tudtam felvenni .
Mikor ott ültem a lelátón s arra gondoltam,hogy milyen jó volt bejönni megnézni a meccset. Aztán szét néztem s azt látom,hogy szinte alig voltak bent. Ennyire nem érdeklik a sport? Az emléktorna?
Aztán az is eszembe jutott,hogy vajon régen 100-200évvel ezelőtt,hogyan szórakoztaták magukat az emberek. Mit csinálhattak délutánonként vagy esténként..? Lehet ennek is utána nézek,mert érdemes a múltat felkutatni,hiszen,ha múltunkat megértjük akkor a jelent is. S a jövő már könnyebb lesz.:)
Azt hiszem én így gondolom.





Sajnos az eredményt nem publikáltam,elnézést kérek.


A torna győztese: Mezőtúr
Abony KC lett a második,HAjdúszoboszló a 3. és Cegléd a 4.
További forrás cikk: http://www.miabonyunk.hu/cikkek/2012/09/09/Rajtolnak_az_NB_II-ben_az_abonyi_kezilabdas_fiuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése